Det betyder også, at I som pengeinstitut får mange muligheder for at være relevante for jeres kunder. Men I kan ikke forvente at blive eksperter i alle nærpensions forsikringsprodukter fra dag et.

Derfor skal I sørge for at gøre brug af vores mange tilbud om support, der gør det muligt for jeres pengeinstitut at få større værdi af produkterne og partnerskabet med nærpension.

Vi tilbyder blandt andet:

  • Indbydende salgsmaterialer, der enkelt forklarer jeres kunder, hvilket udbytte de får
  • Faktaark for hvert produkt, som støtter jer før, under og efter kundemødet
  • Salgsfremmende aktiviteter, hvor vi på udvalgte dage støtter jer i salget i pengeinstituttet
  • Kursusforløb, træning og faglig opdatering
  • Deltagelse på medarbejder- og ledermøder hos jer
  • Løbende sparring med vores dygtige rådgivere
  • Månedligt nyhedsbrev, hvor vi deler viden og gode tips og tricks

Har I brug for hjælp til at komme videre?

Vil I høre mere om vores tilbud til jer og jeres kunder? Så lad os tage et møde.

Kontakt os

Hans Dines
Salgsdirektør